There was an error in this gadget

Sunday, January 23, 2011

Baju Tunang [DiLeMa TerLaMPaU GiLe PURPLE]

Darling2, iNi adalah salah satu masalah ila... adesssss... kalau semua b2b yg ila jengah2 blog diorang sangat suke PINK, ila pulak sangat gile purple... SANGAT! Cari baju tunang pun mata asik nak carik purple je... adess... kalo kawen nanti takkan nak buat sama warna jugak... dush!

ohh... berangan dengan hebat nak buat baju cantik2... sebab tu la tengah diet secara dasyat untuk pakai baju yang cantik dan nampak cantik... suwiittt kan? [perasan kotttt]

Konon2 design baju sendiri padahal cilok dari encik google!! [tetap ada unsur purple!]



dan berangan jugek nak baju mcm [drumroll pls]



                                ..........


                               ..........



                                ..........


                           NIE !!!



warna ape yang Cantek lagi ek??? Help...

-XOXO-

2 comments:

  1. heheehhe... darling, actually ila ni berjawa kasar sket kot... suke warna garang2... [aiyak!] mcm tak sesuai je pakai warna lelembut... hihihihihih... tp kalo pink suke gek... cuma takot x masuk dgn ila... hukk... :(

    ReplyDelete