There was an error in this gadget

Friday, February 18, 2011

::: Bunga Pahar - Bunga Songket :::


As Salam all fren & b2b
or Mantan b2b
Tadi Tengahari Masa Rehat
Illa Tengok Rancangan Wanita Hari Ini

pheew.. Cerita pasal Bunga Songket
Dalam Hati Illa Tiba2 Rasa
CANTIKNYAA!!!!!!!! over excited!!! :P


From Google
Bila tengok harga pulak
RM8 - RM50 SATU!!!!!!
Erk... No thanks.. better illa DIY..

Ade sesape ke berminat nak ajar illa??
Hehehe... Suke lah!!!
Rasa Macam Nak DIY Jee...
Bila dah pandai nanti
Boleh tempah kat illa ye!! hihihhiihh...

SILE SETUJU! SEKIAN... MUAHHH2 MANYAK2...

- MUCH LOVE -


4 comments:

  1. cantik bunga songket ni, nmpak klasik tp mahalnye la..

    ReplyDelete
  2. @Kasut Pink dear, memang cantik kan!! tapi kos kain songket tu yg buat mahal..T_T
    Jom la belajar DIY...heheheeh..

    ReplyDelete
  3. kita pun dah agak 3 bulan dok cuba2 nak diy, tapi hmmm kalau dah tangan takde seni.nampak gayanya nak tempah je lah...suh SIL sponser...hehehehehe

    ReplyDelete
  4. @syima dear, illa pun kadang2 hangat2 t**k kambing je.. hahahaha.. tapi kalau dpt diy, mesti jimat kos ni! waaaa

    ReplyDelete